1. Szállítással kapcsolatos kérdések
-Mikor kerül kézbesítésre rendelésem?
Átlagos szállítási időnk: 1-4 munkanap. További információkért keresd fel a www.aivilo.hu/szallitas oldalt!
Amennyiben további kérdésed merülne fel, töltsd ki kapcsolatfelvevő űrlapunkat, vagy írj e-mailt a hello@aivilo.hu e-mail címre!
A rendelésed becsomagolását követően az általad választott futárszolgálat küld értesítést a megadott e-mail címedre
-Egy általam választott időpontban szeretném a kiszállítást. Lehetséges?
Raktárunk a rendeléseket azok beérkezési sorrendjében dolgozza fel és adja át a futárszolgálatoknak, így a kézbesítés idejét mi nem tudjuk ütemezni.
-Elrontottam a szállítási címet/telefonszámot. Módosítható még?
Ha még nem csomagoltuk el a megrendelésed, minél hamarabb írd meg nekünk a pontos adatokat és a megrendelés számát a hello@aivilo.hu e-mail címre és kollégáink módosítják megrendelésed.
-Miért nem tudom megrendelésem csomagautomatába kérni?
A kiszállítás módja a csomag tömegétől és méretétől függ, a rendszer automatikusan letiltja a csomagautomatás kézbesítést, ha valamelyik paraméter meghaladja a maximális értéket.
Egyéb esetben kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi űrlapon, vagy az info@aivilo.hu e-mail címen.
2. Fizetéssel/Számlázással kapcsolatos kérdések
-Nem sikerült a bankkártyás fizetés. Mi a teendő?
A rendelésed a sikertelen fizetéstől függetlenül érvényes!
· Ha regisztrált vásárló vagy, a profilodban (a 2 órás biztonsági időzár után) újraindíthatod a kártyás fizetést, vagy válthatsz fizetési módot (pl. utalásra, utánvétre).
· Ha nem regisztráltál, kérlek vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a hello@aivilo.hu címen
-Elrontottam a számlázási adatokat. Javítható?
Igen, bizonyos esetekben javítható. Kérlek írd meg a pontos adatokat a hello@aivilo.hu e-mail címre!
3. Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
-Szeretném lemondani a rendelést. Lehetséges?
Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hello@aivilo.hu címen!
· Amennyiben rendelésed csomagolásra került, automata rendszerünk miatt szállítás előtt már nem tudjuk törölni rendelésed.
· Amennyiben a csomagolás előtt észleljük törlési kérelmed, kollégáink megteszik a szükséges lépéseket és törlik rendelésed.
· Elállás esetén a visszaküldést követően elindítjuk a visszatérítést.
· Ha sikertelen fizetés történt, a rendszer 7 nap után automatikusan törli a rendelést.
-Nem kaptam rendelés visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
Rendszerünk automatikusan kiküldi a visszaigazoló e-mailt az általad megadott címre. A levelező rendszerek sajnos néha a Spam, a Promóció, vagy a Frissítés mappába dobják levelünket. Ha ezek ellenőrzése után sem találod, előfordulhat, hogy e-mail címed elírtad.
Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és írd meg a rendelésed adatait a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy írj levelet a hello@aivilo.hu címre és kollégáink ezek alapján meg fogják találni rendelésed!
-Módosítani szeretném a leadott rendelésem. Lehetséges?
A rendelések egy zárt rendszerben futnak, így a leadott rendelés módosítására már nincs lehetőség.
-Sérült csomagot/terméket kaptam. Mit tegyek?
Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hello@aivilo.hu címen!
Az alábbi adatokat feltétlenül küldd el nekünk:
· rendelési száma
· sérült/hiányzó termék(ek) neve és darabszáma
· milyen sérülés történt
· fotó (ez gyorsítja az ügyintézést)
Kérjük, a vizsgálat lezárultáig ne használd a terméke(ke)t!
-Hibás terméket kaptam. Mit tegyek?
Írj nekünk a hello@aivilo.hu címre és küldd el nekünk:
· rendelési számod
· a probléma leírását
· küldj képet a termékről
Kérjük, a vizsgálat lezárultáig a terméket ne használd!
-Tévesen másik terméket rendeltem. Visszaküldhetem?
Igen! élhetsz 14 napos elállási jogoddal, mely kizárólag bontatlan csomagolású termékekre vonatkozik, különös tekintettel a higiéniai termékekre (pelenka, cumi, cumisüveg, stb.) A 14 napos elállási idő a termékek kézhezvételekor indul.
Írj nekünk a hello@aivilo.hu címre és küldd el:
1. Rendelésed azonosítóját
2. Mely termékeket és hány darabot küldenél vissza
Visszaigazolás után küldd el a termékeket levelezési címünkre és elindítjuk a visszafizetési folyamatot!
További információ: Általános szerződési feltételek
-Kipróbáltam a terméket, de nem tetszik. Visszaküldhetem?
Használt termékekre más jogszabályok érvényesek. Például higiéniai termékek (pelenka, cumisüveg, stb.) bontott állapotban nem küldhetők vissza elállásra hivatkozva.
Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy írj levelet a hello@aivilo.hu címre és kollégáink segítségedre lesznek!
-Személyes átvételre van lehetőség?
Telephelyünkön személyes átvételre nincs lehetőség.