Gyakran ismételt kérdések

 

 

1. Szállítással kapcsolatos kérdések

 

-Mikor kerül kézbesítésre rendelésem?

Átlagos szállítási időnk: 1-4 munkanap. További információkért keresd fel a www.aivilo.hu/szallitas oldalt!

Amennyiben további kérdésed merülne fel, töltsd ki kapcsolatfelvevő űrlapunkat, vagy írj e-mailt a hello@aivilo.hu e-mail címre!

A rendelésed becsomagolását követően az általad választott futárszolgálat küld értesítést a megadott e-mail címedre

 

-Egy általam választott időpontban szeretném a kiszállítást. Lehetséges?

Raktárunk a rendeléseket azok beérkezési sorrendjében dolgozza fel és adja át a futárszolgálatoknak, így a kézbesítés idejét mi nem tudjuk ütemezni.

 

-Elrontottam a szállítási címet/telefonszámot. Módosítható még?

Ha még nem csomagoltuk el a megrendelésed, minél hamarabb írd meg nekünk a pontos adatokat és a megrendelés számát a hello@aivilo.hu e-mail címre és kollégáink módosítják megrendelésed.

 

-Miért nem tudom megrendelésem csomagautomatába kérni?

A kiszállítás módja a csomag tömegétől és méretétől függ, a rendszer automatikusan letiltja a csomagautomatás kézbesítést, ha valamelyik paraméter meghaladja a maximális értéket.

Egyéb esetben kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi űrlapon, vagy az info@aivilo.hu e-mail címen.

 

2. Fizetéssel/Számlázással kapcsolatos kérdések

 

-Nem sikerült a bankkártyás fizetés. Mi a teendő?

A rendelésed a sikertelen fizetéstől függetlenül érvényes!

· Ha regisztrált vásárló vagy, a profilodban (a 2 órás biztonsági időzár után) újraindíthatod a kártyás fizetést, vagy válthatsz fizetési módot (pl. utalásra, utánvétre).

· Ha nem regisztráltál, kérlek vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a hello@aivilo.hu címen

 

-Elrontottam a számlázási adatokat. Javítható?

Igen, bizonyos esetekben javítható. Kérlek írd meg a pontos adatokat a hello@aivilo.hu e-mail címre!

 

 3. Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

 

-Szeretném lemondani a rendelést. Lehetséges?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hello@aivilo.hu címen!

· Amennyiben rendelésed csomagolásra került, automata rendszerünk miatt szállítás előtt már nem tudjuk törölni rendelésed.

· Amennyiben a csomagolás előtt észleljük törlési kérelmed, kollégáink megteszik a szükséges lépéseket és törlik rendelésed.

· Elállás esetén a visszaküldést követően elindítjuk a visszatérítést.

· Ha sikertelen fizetés történt, a rendszer 7 nap után automatikusan törli a rendelést.

 

-Nem kaptam rendelés visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?

Rendszerünk automatikusan kiküldi a visszaigazoló e-mailt az általad megadott címre. A levelező rendszerek sajnos néha a Spam, a Promóció, vagy a Frissítés mappába dobják levelünket. Ha ezek ellenőrzése után sem találod, előfordulhat, hogy e-mail címed elírtad. 

Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és írd meg a rendelésed adatait a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy írj levelet a hello@aivilo.hu címre és kollégáink ezek alapján meg fogják találni rendelésed!

 

-Módosítani szeretném a leadott rendelésem. Lehetséges?

A rendelések egy zárt rendszerben futnak, így a leadott rendelés módosítására már nincs lehetőség.

 

-Sérült csomagot/terméket kaptam. Mit tegyek?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hello@aivilo.hu címen!

Az alábbi adatokat feltétlenül küldd el nekünk:

· rendelési száma

· sérült/hiányzó termék(ek) neve és darabszáma

· milyen sérülés történt

· fotó (ez gyorsítja az ügyintézést)

Kérjük, a vizsgálat lezárultáig ne használd a terméke(ke)t!

 
-Hibás terméket kaptam. Mit tegyek?

Írj nekünk a hello@aivilo.hu címre és küldd el nekünk:

· rendelési számod

· a probléma leírását

· küldj képet a termékről

Kérjük, a vizsgálat lezárultáig a terméket ne használd!

 

-Tévesen másik terméket rendeltem. Visszaküldhetem?

Igen! élhetsz 14 napos elállási jogoddal, mely kizárólag bontatlan csomagolású termékekre vonatkozik, különös tekintettel a higiéniai termékekre (pelenka, cumi, cumisüveg, stb.) A 14 napos elállási idő a termékek kézhezvételekor indul.

Írj nekünk a hello@aivilo.hu címre és küldd el:

1. Rendelésed azonosítóját

2. Mely termékeket és hány darabot küldenél vissza

Visszaigazolás után küldd el a termékeket levelezési címünkre és elindítjuk a visszafizetési folyamatot!

További információ: Általános szerződési feltételek

 

-Kipróbáltam a terméket, de nem tetszik. Visszaküldhetem?

Használt termékekre más jogszabályok érvényesek. Például higiéniai termékek (pelenka, cumisüveg, stb.) bontott állapotban nem küldhetők vissza elállásra hivatkozva. 

Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, vagy írj levelet a hello@aivilo.hu címre és kollégáink segítségedre lesznek!

 
-Személyes átvételre van lehetőség?

Telephelyünkön személyes átvételre nincs lehetőség.